جستجو

تبلیغات


    تبلیغات شما در اینجا

یک پیشنهاد

    برای پیشگیری از اضافه وزن و چاقی، قند و شکر مصرفی در برنامه غذایی روزانه باید کمتر از پنج قاشق چایخوری باشد که این مقدار شامل قند پنهان در مواد خوراکی مثل عسل، مربا، بستنی، نوشابه و آبمیوه، شیرینی و شکلات هم میشود.

    بسیاری بر این عقیده اند که مصرف شیرینی بعد از صرف غذا (به ویژه غذای چرب) باعث هضم آن میشود؛ پروبادی,  درحالیکه مصرف شیرینی در این مواقع کار معده را سنگین کرده و از طرفی باعث جذب کامل موادغذایی شده و منجر به اضافه وزن و چاقی میشود.

    مصرف زیاد قند و شکر باعث عدم تعادل هورمونی بدن و آسیب به غدد داخلی مثل غدد فوق کلیوی و لوزالمعده میشود که میزان قند خون را تا حدود زیادی تحت تاثیر قرار میدهد. پروبادی, مصرف زیاد مواد قندی در زنان موجب تشدید علائم اضطراب، ترس، کجخلقی، خستگی مزمن و افزایش علائم سندروم پیش از قاعدگی میشود.


    این مطلب تا کنون 26 بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ چهار شنبه 30 دي 1394
    منبع
    برچسب ها : مصرف ,میشود ,باعث ,شیرینی ,مصرف زیاد ,مصرف شیرینی ,
    یک پیشنهاد

تبلیغات


    Ads

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز دوشنبه 4 ارديبهشت 1396

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر