خوش آمدید

جستجو

تبلیغات





یک پیشنهاد

    برای پیشگیری از اضافه وزن و چاقی، قند و شکر مصرفی در برنامه غذایی روزانه باید کمتر از پنج قاشق چایخوری باشد که این مقدار شامل قند پنهان در مواد خوراکی مثل عسل، مربا، بستنی، نوشابه و آبمیوه، شیرینی و شکلات هم میشود.

    بسیاری بر این عقیده اند که مصرف شیرینی بعد از صرف غذا (به ویژه غذای چرب) باعث هضم آن میشود؛ پروبادی,  درحالیکه مصرف شیرینی در این مواقع کار معده را سنگین کرده و از طرفی باعث جذب کامل موادغذایی شده و منجر به اضافه وزن و چاقی میشود.

    مصرف زیاد قند و شکر باعث عدم تعادل هورمونی بدن و آسیب به غدد داخلی مثل غدد فوق کلیوی و لوزالمعده میشود که میزان قند خون را تا حدود زیادی تحت تاثیر قرار میدهد. پروبادی, مصرف زیاد مواد قندی در زنان موجب تشدید علائم اضطراب، ترس، کجخلقی، خستگی مزمن و افزایش علائم سندروم پیش از قاعدگی میشود.


    این مطلب تا کنون 11 بار بازدید شده است.
    منبع
    برچسب ها : مصرف ,میشود ,باعث ,شیرینی ,مصرف زیاد ,مصرف شیرینی ,
    یک پیشنهاد

تبلیغات


    محل نمایش تبلیغات شما

پربازدیدترین مطالب

آمار

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر