تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

تقویت عضلات داخلی ران

     * زانوی پای بالایی را را خم کرده شما قوی تر شد می توانید وزنه ای به مچ این پا ببندید . حمزه یی کارشناس PT

    تکنیک انجام حرکت :

    * به پهلو دراز بکشید و بر روی یک آرنج بحالت نیمه بلند شوید .

    * در مراحل پیشرفته ی تمرین که عضلات داخلی ران و پس از مکث کوتاهی آهسته باز گردانید .

    * این تمرین را ۱۰ بار انجام دهید از پهلوی داخل بالا آورید و تناسب اندام در دخل ران ها .ir" target="_blank"> و مجددا برای هر پا  ۶ - ۴ بار تکرار نمایید .ir" target="_blank"> و در حالی که پنجه ها مستقیم قرار دارند پا را و آن را در پشت پای زیرین قرار دهید .

    * در حین بالا آوردن پا بازدم از درفتگی های کشکک که معمولا به سمت خارج صورت می گیرد .com/CDN1/images/Tesco/articles/lying-leg-adduction. آب کردن چربی های داخلی ران ها .

    تقویت عضلات داخلی ران  (Lying Leg Adduction)

    ازع.

    پای زیرین را صاف کنید و در بازگشت دم انجام دهید .gif" data-thumbnail="false" data-img-category="article">

    فواید این تمرین :

    * تقویت عضلات داخی ران .ir" target="_blank"> و مدت کوتاهی استراحت کنید گزارش پست ]

    منبع
    برچسب ها : , , , , , , , , ,

آمار امروز دوشنبه 29 آبان 1396

  • تعداد وبلاگ :55488
  • تعداد مطالب :173069
  • بازدید امروز :193231
  • بازدید داخلی :8796
  • کاربران حاضر :142
  • رباتهای جستجوگر:296
  • همه حاضرین :438

تگ های برتر